Varausehdot

Tutustu varausehtoihimme. Muista myös lukea varausvahvistuksesi!

Peruutusoikeus

Peruutussäännöt vaihtelevat sen mukaan, mihin ajankohtaan tai hintaan olet tehnyt varauksesi. Yksityiskohtaiset peruutusehdot löydät varausvahvistuksestasi. Luethan sen tarkkaan!

Ellei varaushetkellä ole sovittu toisin tai valitsemaasi majoituspakettia/hintaa koske eri säännöt, voit peruuttaa varauksesi vielä saapumispäivänä viimeistään klo 16.00 paikallista aikaa joko varausvahvistuksessa olevan peruutuslinkin kautta, puhelimitse 0300 44550 (0,65 €/min + pvm/mpm) tai online tästä. Mikäli peruutus tapahtuu aiemmin, sen voi tehdä myös sähköpostilla sales@sunborn.fi

Jos peruutat varauksen klo 16 jälkeen saapumispäivänä tai et saavu lainkaan, on hotellilla oikeus veloittaa min. 1 vrk:n majoitushinta sekä muut etukäteen tilatut palvelut. Mikäli varaus on vahvistettu luottokortilla, veloitus voidaan tehdä suoraan luottokorttitililtä.

Ryhmien varaus- ja peruutusehdoista sovitaan erikseen varausvaiheessa.

Matkustajan velvollisuudet ja vastuu

Asiakas on velvollinen täyttämään viranomaisille tarkoitettu matkustajakortti huolellisesti sisäänkirjautumisen yhteydessä. Varauksen yhteyshenkilön tulee olla täysi-ikäinen. Alaikäinen voi yöpyä Ruissalon Kylpylässä edellyttäen, että hänen seurassaan on vähintään yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö.

Huoneen saat käyttöösi saapumispäivänä klo 15. Huone tulee luovuttaa klo 12.00 mennessä lähtöpäivänä. Hotelli ei vastaa huoneisiin tai hotellin yleisiin tiloihin jätetyistä tavaroista.

Vieraiden on noudatettava matkan aikana hotellin järjestyssääntöjä sekä viranomaisten antamia ohjeita ja määräyksiä.

Hotellin vieras (tai viime kädessä varausvaiheessa nimetty yhteyshenkilö) on vastuussa vahingoista, jotka hän aiheuttaa hotellille tai kolmansille osapuolille. Hän on velvollinen korvaamaan sen irtaimiston, jonka hän tahallaan tai huolimattomalla menettelyllään rikkoo tai luvattomasti vie hotellin tiloista.

Muuta

Jos myyjä ei myyjästä riippumattomista syistä voi tarjota jo varattua ja maksettua huonetta, on myyjällä oikeus tarjota asiakkaalle vaihtoehtoista hotellimajoitusta paikkakunnalla. Muutoksista on ilmoitettava varauksen yhteyshenkilölle niin pian kuin mahdollista. Mikäli majoitus ei toteudu myyjän virheen johdosta, tai jos majoituksen laatu on todistettavasti alentunut merkittävästi myyjän tekemän virheen johdosta, asiakas on oikeutettu hyvityksiin tai enimmillään maksetun majoituskustannuksen palautukseen kokonaisuudessaan. Asiakkaan muita mahdollisia kuluja ei hyvitetä.

Jos huomaat jotakin huomautettavaa huoneen varustuksessa tai kunnossa, ilmoitathan siitä viipymättä jo saapumispäivänä, jotta voimme korjata mahdolliset virheet. Hotelli ei ole velvollinen hyvittämään asiakasta jälkikäteen tehdyistä huomautuksista.

Huonehinnoittelu

Verkkosivuilla ja hinnastoissa mainitut vuorokausi- ja pakettihinnat ovat alkaen-hintoja, mikäli ei ole toisin ilmoitettu. Lopullinen huonehinta määräytyy varaustilanteen ja sesongin mukaan varausvaiheessa. Päivän hintaa voit tiedustella myyntipalvelusta p. 02 44 55 100  tai online-varausjärjestelmän kautta.

Tietyt hinnat edellyttävät ennakkomaksua. Luethan yksityiskohtaiset hintatiedot varausvahvistuksestasi.

Emme peri paketeista ennakkomaksua.

Ei-hyvitettävä hinta

Jos kyseessä on ei-hyvitettävä hinta, tarkoittaa se, ettei varausta voi perua tai muuttaa eikä maksua palauteta.

Online-varausehdot

Online-varausehdot löydät varaussivuiltamme »

Oikeus muutoksiin pidätetään.